czyli blog sporadyczny, zazwyczaj z lekkim po郵izgiem... o moich dzieciach, siatk闚ce i sprawach r騜nych...

SMS/MMS/API

wtorek, 12 lipca 2005
Jeest!! Coreczka!! Aleksandra. 3:50, 52 cm, 3600g. Dziewczyny czuja sie dobrze. Ja tez, a Bartek sobie spi w domu :-) Jest suuper !!!
Skurcze co 5 min. Tesciowie dojechali. Ruszamy do szpitala.
pi徠ek, 08 lipca 2005
Jestesmy na kontroli. Wszystko jest GIT. Doktor mowi, ze "Dzidzius ma fajnie w domku i dlatego siedzi". Ale w Naszym Domku przeciez tez jest fajnie!
czwartek, 09 czerwca 2005
Alez jestem niedospany! Niewystarczajaco przeciagniety... Ziewam na okraglo. Kawa nie pomogla. A przerwa dopiero za godzine...

ostatnie komentarze...
Od 2004 :)